Գնված սարքավորումների համար տրամադրված երաշխիքային սպասարկումն իրականացվում է անվճար, եթե անսարքությունը գործարանային դեֆեկտի հետևանք է:
Մենք առաջարկում ենք ինչպես մեկանգամյա, այնպես էլ՝ երկարաժամկետ սպասարկման աշխատանքներ:
Երաշխիքային սպասարկման շրջանակներում, պայմանագրային հիմունքներով իրականացվում է շահագործվող սարքավորումների ընթացիկ սպասարկում՝ պրոֆիլակտիկ-կանխարգելիչ աշխատանքների միջոցով։
Երաշխիքային սպասարկման շրջանակներում՝ կարճ ժամկետում, սպասարկումն իրականացնող անձնակազմի կողմից կատարվում է ի հայտ եկած գործարանային անսարքությունների վերացում։
Սպասարկման կենտրոնի կոնտակտներն են՝ +374 91 00 30 58, service@consel.am